بانجی در ریسک تصاحب کامل به وسیله سونی واقع شده است

به گزارش بلندانیوز، شرکت بانجی (Bungie) در این مدت فراز و نشیب بسیار زیادی داشته است. این شرکت چند سال است که یک بازی گسترده و بزرگی عرضه نکرده و به همین علت آینده آن در حاله ابهام قرار گرفته است. طبق آخرین گزارش هایی که به دست رسانه رسیده، شرکت بانجی حدود 6 ماه فرصت دارد تا عملکرد خوبی داشته باشد، در غیر اینصورت به طور کامل بدست سونی خواهد افتاد.

بانجی در ریسک تصاحب کامل به وسیله سونی واقع شده است

سال گذشته بود که شرکت سونی بانجی را خریداری کرد. زمانی که این قرارداد به نتیجه رسید، اعلام شد که شرکت بانجی باید از لحاظ قانونی به بعضی اهداف مالی برسد. اگر بانجی نتواند به این اهداف مالی برسد، شرکت سونی می تواند هیئت مدیره این شرکت را به طور کامل برکنار نموده و کنترل کامل بانجی را بدست بگیرد.

در حال حاضر هیئت مدیره شرکت بانجی از پیت پارسونز (Pete Parsons)، جیسن جونز (Jason Jones)، لویز ویلگاس (Luis Villegas)، هرمن هالست (Herman Hulst) و اریک لمپل (Eric Lampel) تشکیل شده است. پیت پارسونز مدیر کل شرکت بانجی و جیسن جونز یکی از بنیانگذاران این شرکت است. دو نفر آخر نیز از طرف سونی در این هیئت مدیره قرار داشته تا بر عملکرد این شرکت نظارت داشته باشند. در گذشته نیز یکی از اعضای این هیئت مدیره سایمون ژو (Simon Zhu) بود که به بانجی برای جدا شدن از اکتویوژن بلیزارد یاری کرد ولی پس از خریده شدن این شرکت به وسیله سونی از آن جدا شد.

اخبار تسخیر شدن به وسیله سونی حدود 3 ماه پیش منتشر شد. زمانی که بانجی تصمیم گرفت بسیاری از کارمندان را اخراج نموده و سیاست های نوی برای کم کردن هزینه ها اعمال نموده است. همینطور اینکه شرکت سازنده در حال حاضر استخدام افراد نو ندارد و بسیاری از پاداش های کارمندان مثل پاداش سفر و پاداش تعطیلات نیز از بین رفته است.

بحث روحیه نیز به طرز عجیبی در بانجی بد شده است. مخصوصاً اینکه مدیران و مسئولین نسبت به این شرایط شرکت بسیار بی تفاوت بوده که باعث شده کارمندان نیز شوقی به کار کردن نداشته باشند. حتی بعضی مدیران به کارمندان گفته اند که این اخراج کارمندان همچنان ادامه خواهد داشت و روند کلی شرکت به عملکرد بسته الحاقی آخر بازی دستینی 2 (Destiny 2) یعنی شکل آخر (Final Shape) دارد. همینطور اینکه بسیاری از کارمندان به مدیران این شرکت گفته اند که بعضی حقوق و مزایا را کم نمایند تا تعداد افراد اخراجی بیشتر از چیزی که هست نباشد.

از تصمیمات اشتباهی که شرکت بانجی در این مدت گرفت این بود که بعضی مسئولیت های سنگین را به بخش کنترل کیفیت داده و پس از آن به شدت نسبت به این بخش از شرکت بد رفتاری شده است. به این شکل که در سال اخیر حجم کاری بخش کنترل کیفیت به طرز عجیبی افزایش داشته و مدیریت نیز به آن ها احترام نمی گذارد.

با توجه به گزارشاتی که اخیراً برای رسانه ارسال شده بانجی در حال فروپاشی است و حتی با موفقیت بسته الحاقی آخر دستینی 2 هم امکان دارد این شرکت از بین برود. مخصوصاً اینکه مسائل بانجی بیشتر حالت داخلی داشته و اول از همه اتحاد باید در این شرکت به وجود بیاید. بانجی خالق مجموعه هیلو (Halo) و دستینی است که باعث شده محبوبیت خاصی میان گیمرها داشته باشد. حال امیدواریم که بسته الحاقی آخر دستینی 2 عملکرد خوبی داشته باشد تا این شرکت همچنان در دنیای گیمینگ حضور پررنگی داشته باشد.

منبع: Gamedeveloper

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1402 بروزرسانی: 26 آذر 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2099

به "بانجی در ریسک تصاحب کامل به وسیله سونی واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانجی در ریسک تصاحب کامل به وسیله سونی واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید