بازی موبایلی فاینال فانتزی 7 به زودی برای کامپیوتر عرضه می گردد

به گزارش بلندانیوز، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی از تاریخ انتشار بازی موبایلی Final Fantasy 7: Ever Crisis برای رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی موبایلی فاینال فانتزی 7 به زودی برای کامپیوتر عرضه می گردد

این بازی اوایل ماه سپتامبر پس از یک بتای آزمایشی و یک تأخیر، به وسیله فصل های قابل دانلود منتشر شد. در حالی که این نسخه اولین بار به عنوان یک بازی موبایلی معرفی گردید، اسکوئر انیکس بعلاوه قول داده بود که آن را برای رایانه های شخصی نیز منتشر کند. حال به نظر می رسد که این نسخه از بازی خیلی زود عرضه می گردد زیرا تنها چند ماه پس از عرضه موبایلی آن قرار است روی پلتفرم ذکر شده در دسترس قرار گیرد. در کنار سیستم مورد نیار برای تجربه بازی روی رایانه های شخصی، صفحه استیم Ever Crisis تعدادی از ویژگی های منحصربه فرد بازی روی این پلتفرم را معرفی نموده است.

اولین چیزی که تأیید شده این است که این بازی می تواند از وضوح 4K پشتیبانی کند که به نوبه خود باعث می گردد که بازی روی صفحه نمایشی بزرگ تر در مقایسه با گوشی های هوشمند چشم نواز به نظر برسد. از طرفی ظاهراً سه گزینه برای نرخ فریم شامل 30، 60 و حتی 120 وجود دارد. بدون شک نرخ فریم بالا و وضوح 4K باعث می گردد که نبردها شگفت انگیز به نظر برسند و حتی با نسخه های کنسولی سری فاینال فانتزی مقایسه شوند.

بازی بعلاوه از کنترل های صفحه کلید و تغییر مجدد آن ها پشتیبانی می نماید؛ به این معنی که بازیکنان می توانند به راحتی بسته به تمایل خود، دکمه های خاصی را به اقدامات مختلف اختصاص دهند. در این میان به نظر می رسد که قابلیتی وجود خواهد داشت که با استفاده از آن می توان فایل های ذخیره بازی روی موبایل را روی این نسخه اعمال کرد. این بدان معناست که بازیکنان هیچگونه پیشرفتی را که در کمپین داستانی Ever Crisis روی موبایل انجام داده اند، از دست نخواهند داد.

در نهایت تأیید شده که این نسخه از Ever Crisis دارای 16 اچیومنت برای بازگشایی خواهد بود که عدد نسبتاً کمی است. در حالی که بعضی از بازیکنان برای دستیابی به اهداف خاصی مانند پاکسازی طبقه پنجاهم Midgar Falls احتیاج به انجام آن ها دارند، بسیاری از آن ها با پیشرفت داستان بازی باز می شوند. این باعث می گردد که این نسخه یکی از آسان ترین بازی های فاینال فانتزی از این نظر باشد.

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis در 7 دسامبر (16 آذر) امسال برای رایانه های شخصی عرضه می گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1402 بروزرسانی: 14 آذر 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2097

به "بازی موبایلی فاینال فانتزی 7 به زودی برای کامپیوتر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایلی فاینال فانتزی 7 به زودی برای کامپیوتر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید